Help desk / หญิง / มีประสบการณ์ / ทำงานจันทร์-ศุกร์

2013.12.06


ประเภทธุรกิจ Telecommunication
ตําแหน่ง Help desk
เงินเดือน -30,000
สถานที่ทํางาน สีลม

Detail

- Provide consistent quality customer services to external client based on SLA.
- Responsible for answering calls from customers, assisting them with entering incidents/problems into service desk system.
2 Log and track requests and also update call status to customer.
- Monitoring status and escalation to support team if required.
- Provide PC support and basic troubleshooting.
- Responsible for monitoring escalation and basic troubleshooting.

  • คุณสมบัติ เพศหญิง
  • อายุ25-35 ปี
  • ภาษาสื่อสารภาษาอังกฤษได้ดี






ผู้สมัครที่สนใจ สามารถแนบเอกสาร resume สมัครมาได้เลยนะคะ หรือกรอกรายละเอียดเบื้องต้นตามด้านล่าง หลังจากได้รับข้อมูลแล้ว ทางเจ้าหน้าที่จะติดต่อกลับค่ะ:

Resume

ประเภทไฟล์ที่อนุญาตให้อัพโหลด (jpg, .jpeg, .png, .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx) ขนาดไม่เกิน 2 MB.


Personnel details

Name *

Sex

Birthday *

Day Month Year

Tel

E-Mail*

Present Address

Expected Salary

Highest Education

Institution:

Major Subject:

Grade:

Degree:

Year:

Latest Experience

Name of Company:

Business Category:

Location:

Terms:

*Employment period (m/y) – (m/y)

Salary:

Ability of Language

English: / Japanese:

Remark

 Confirmed 

?????????
1.Language Tuition (English or Japanese) = half-payment to the course tuition.
2.Transportation allowance = 2, try 000.-
3.OT (salary/23/7.5)
4.Bonus
5.Life insurance = 100, cure 000
6.Health insurance = 1,000 ?/ time , 30 times per year
7.Accident insurance
8.Dental Care = 5,000 ? per year
8.Employee Relation activities such as Company trip , New Year Party etc.
9.Family support (Birth-giving, Marriage,Death etc.)

?????????? ???????? 081-8249958 E-mail: siriwan@personnelconsultant.co.th