Sales Assistant , work at BTS CHIDLOM STATION

2018.02.16



















ประเภทธุรกิจ TRADING - CHEMICAL
ตําแหน่ง Sales Assistant
เงินเดือน 25,000-35,000THB
สถานที่ทํางาน MANEEYA CENTER BUILDING

Detail


. Logistics:
1) Placing PO with suppliers
2) Adjust the shipping schedule with suppliers
3) Request customs clearance with forwarder
4) Request delivery plan to forwarder
5) Deliver the products directly to the customer from Thailand port and/or also our warehouse
2. System operation of ERP included with Input of the logistic data:
1) Sales (Management)
2) Purchase (Management)
3) Stocktaking (Management)
3. Sales Assistant
1) Appointment with current customers or new customers
2) Visit current customers or new customers with Japanese Staffs
3) Marketing new industries and Sourcing new suppliers.
4) Arrangement with suppliers in respect of a check of price, delivery time, quality and quantity.
5) Arrangement with forwarders/warehouse/logistic companies to secure delivery time and
decease logistic charge.
6) After calculating cost and expense, issue quotations to customers.
7) Inventory control and order placement with our suppliers.
8) Debt recovery.
4. Secretary:
・ Reservation for air ticket, hotel for customers and Tomoe people
5. Translating:
・ Translate documents into Thai language which regulated from Thai government to keep in
Thai language.
・ Interpretation a conversation with Thai language to English at Visit to a company
6. BOI procedure
1) Preparation a document with BOI consultant company
2) Arrangement with forwarder



  • คุณสมบัติ เพศหญิง

  • อายุ23-28 years

  • ภาษาไทย
    อังกฤษ คะแนนมากกว่า 500 ขึ้นไป





เปิดรับ 1 อัตรา ตำแหน่ง: Sales Assistant

บริษัทดำเนินธุรกิจทางด้าน: 1. TRADING – CHEMICAL (เครื่องจักร ชิ้นส่วนเครื่องจักร และเคมีในอุตสาหกรรม)

ประจำงานที่: 518/5 MANEEYA CENTER BUILDING, 7TH FLOOR, PHLOEN CHIT ROAD, LUMPINI, PATHURNWAN, BANGKOK (ใกล้ BTS CHIDLOM STATION)

วันทำงาน: วันจันทร์ – วันศุกร์ 8.00-17.00 น.

ALLOWANCE :

– ค่าเดินทางจ่ายตามจริง

– ประกันสังคม

– O.T

– BONUS (ตามผลประกอบการทางบริษัท)

– ปรับเงินเดือนประจำปี

– OTHER


คุณสมบัติ:

– จบการศึกษารับปริญญาตรีสาขาใดก็ได้

– อายุ 23-27 ปี

– เพศชายหรือหญิง

– มีประสบการณ์เจ้าหน้าที่ประสานงาน จัดซื้อ เลขา ของบริษัทเทรดดิ้ง จะพิจารณาเป็นกรณีพิเศษ

– สื่อสารภาษาอังกฤษได้ดี มีโทอิคคะแนนมากกว่า 500 ขึ้นไป


หากสนใจติดต่อเขียนใบสมัครได้ที่ อาคารอินเตอร์เชนจ์ 21 ชั้น UL (BTS อโศก/ MRTสุขุมวิท)

เปิดทุกวัน จันทร์ – เสาร์

Contact: Ploy

Tel: 098-2591483

E-mail: siripa@personnelconsultant.co.th















Name *


Sex


Birthday *

Day Month Year


Address


Birth Place


Tel


E-Mail*


Expected Salary


Available Work Place

1:

2:

3:

4:


Apply for Job

1:

2:

3:

4:


Educational History

Institution:

Major Subject:

Grade:

Degree:

Year:


Experience of Job(1)

Name of Company:

Business Category:

Destination:

Terms:

Address:

Salary:


Experience of Job(2)

Name of Company:

Business Category:

Destination:

Terms:

Address:

Salary:


Experience of Job(3)

Name of Company:

Business Category:

Destination:

Terms:

Address:

Salary:


Ability of Language

English: / Japanese:


Remark


Resume



ประเภทไฟล์ที่อนุญาตให้อัพโหลด (jpg, .jpeg, .png, .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx) ขนาดไม่เกิน 2 MB.


 Comfirmed