Admin & General Affair ประจำการนวนคร ปทุมธานี

2020.02.07


ประเภทธุรกิจ Logistics / Warehouse
ตําแหน่ง Admin & General Affair
เงินเดือน ไม่เกิน 30,000 บาท
สถานที่ทํางาน นวนคร ปทุมธานี

Detail

 To submit daily manpower to GA manager
 To control daily petty cash advance (Fuel, Car Parking, Toll way, Taxi, Post mail)
 To control shell fleet card support company car and car rental for company business.
 To daily record external fuel consumption and petty cash in Navision system.
 To arrange car for support employee daily work and work at outside under request of each department.
 To monitor and control OT and SGL employee and input data OT of driver sub-contract.
 To monitor GPS of company car and car rental support company business.
 Make payment voucher for all as on due date.
 To contact with admin braches for rental car company for support company business.
 To check office equipment at Head Office and maintenance or repair for ready to use.
 To register all tools and company fix asset and measurement equipment calibration on schedule department as periods.
 To prepare documents and submit the renewal license for all company vehicle to transport.
 To input goods received data into Navision System support all branches.
 To check and received invoice from suppliers.
 Issue debit note.
 Other tasks that assigned by GA manager.


คุณสมบัติ เพศหญิง

อายุ 25-35ปี

ภาษา อังกฤษ โทอิค 500

เปิดรับ 2 อัตรา ตำแหน่ง Admin & General Affair
เงินเดือน ไม่เกิน 17,000 -35,000 บาท
บริษัทดำเนินธุรกิจ : Logistic & Warehouse full services
ทำงาน : จันทร์-ศุกร์ และเสาร์เว้นเสาร์ (8.30-17.30)
สวัสดิการ :
– ชุดยูนิฟอร์ม
– กองทุนประกันสังคม
Probation :  120 DAY
– ค่าครองชีพ : 1,500 THB
– กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
– กองทุนเงินทดแทน
– ประกันสุขภาพ
– ตรวจสุขภาพประจำปี
– ค่ารักษาพยาบาล
– ประกันอุบัติเหตุ
– งานเลี้ยงประจำปี, สัน ทนา การ, งานวัน เกิด, จัดฝึกอบรม/สัมนาภายในและ นอกสถานที่
– วันหยุดพักร้อน 7 –13 วัน ต่อ ปี
– โบนัสตามผลประกอบการ
– อื่นๆ ตามที่บริษัทตกลง

คุณสมบัติ:
– จบการศึกษาปริญญาตรีสาใดก็ได้
– อายุไม่เกิน 35 ปี
– เพศหญิง
– ประสบ Admin จะรับพิจารณาเป็นกรณีพิเศษ
– สามารถสื่อสารภาษาอังกฤษได้โทอิค 500

——————————————–
Contact: Siripa (Ploy)
Tel: 098-2591483
E-mail: siripa@personnelconsultant.co.th






ผู้สมัครที่สนใจ สามารถแนบเอกสาร resume สมัครมาได้เลยนะคะ หรือกรอกรายละเอียดเบื้องต้นตามด้านล่าง หลังจากได้รับข้อมูลแล้ว ทางเจ้าหน้าที่จะติดต่อกลับค่ะ:

Resume

ประเภทไฟล์ที่อนุญาตให้อัพโหลด (jpg, .jpeg, .png, .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx) ขนาดไม่เกิน 2 MB.


Personnel details

Name *

Sex

Birthday *

Day Month Year

Tel

E-Mail*

Present Address

Expected Salary

Highest Education

Institution:

Major Subject:

Grade:

Degree:

Year:

Latest Experience

Name of Company:

Business Category:

Location:

Terms:

*Employment period (m/y) – (m/y)

Salary:

Ability of Language

English: / Japanese:

Remark

 Confirmed