รับสมัครงานตำแหน่ง: HR Manager (Chinese & English Business skill)

2021.07.01



ประเภทธุรกิจ 【NonMFG】Logistic/Warehouse
ตําแหน่ง HR Manager (Chinese & English Business skill)
เงินเดือน 70000-100000
สถานที่ทํางาน BKK Central

Detail


คุณสมบัติ เพศหญิง

อายุ 37-45

ภาษา English: Business


คุณสมบัติ/ประสบการณ์ที่ต้องการ:
Ability : Proficient in recruitment, good at recruiting for start-up companies.

Responsibilities
Responsible for recruitment, interviews for all positions in the headquarters and subsidiaries
Recruitment website and headhunting management
Responsible for visa processing for foreign employees
Develop HR policies and procedures
Conduct and process staff payroll
Manage personnel files of all staff
Update internal rules and regulations of the company
Coordinate Administration tasks 
Other tasks assigned by Management

สวัสดิการ:
-• Free Lunch Mon to Fri by cook
-• Social security fund
-• Health and PA insurance
-• Public holiday 15 days per year
-• Annual leave 8 days per year.
-• Free Covid 19 Check up before working also more checking by schedule provided by company with Bangkok hospital.
-• Snack, beverage, coffee, and tea etc.
-• Uniforms
-• 1 Month bonus guarantee

สอบถามข้อมูลเพิ่มเติมกรุณาติดต่อคุณ: Saranya เบอร์โทรติดต่อ: 063-905-3091, 02-260-8454

    ผู้สมัครที่สนใจ สามารถแนบเอกสาร resume สมัครมาได้เลยนะคะ หรือกรอกรายละเอียดเบื้องต้นตามด้านล่าง หลังจากได้รับข้อมูลแล้ว ทางเจ้าหน้าที่จะติดต่อกลับค่ะ:

    Resume


    ประเภทไฟล์ที่อนุญาตให้อัพโหลด (jpg, .jpeg, .png, .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx) ขนาดไม่เกิน 25 MB.


    Personnel details
    Name *

    Sex

    Birthday *

    Day Month Year

    Tel

    E-Mail*

    Present Address

    Expected Salary

    Highest Education

    Institution:
    Major Subject:
    Grade:
    Degree:
    Year:

    Latest Experience

    Name of Company:
    Business Category:
    Location:
    Terms:

    *Employment period (m/y) – (m/y)

    Salary:

    Ability of Language

    English: / Japanese:

    Remark

    Confirmed