HR & Administrator


ประเภทธุรกิจ Non manufacturing - Real Estate
ตําแหน่ง HR & Administrator
เงินเดือน 20,000- 60,000
สถานที่ทํางาน Bangkok

Detail


คุณสมบัติ เพศหญิง

อายุ 25-45

ภาษา Japanese : Good communicate (N3-N2)

Job Description
– Basic HR work: payroll , VISA, personnel regulation creation / repair, warning issuance, etc.
– Basic GA work: Driver arrangement, ordering work of partner companies, necessary license acquisition, necessary equipment purchase procedure, etc.
– Japanese: Interpreters for those who can’t speak Japanese

Basic salary: 20,000- 60,000
Allowance: Social Insurance, Providend Fund, Perfect attendance, OT, Mobile

Working location: EMQUARTIER, BANGKOK
Saturday: Usually once a month
Office hour: 9:00-18:00

    ผู้สมัครที่สนใจ สามารถแนบเอกสาร resume สมัครมาได้เลยนะคะ หรือกรอกรายละเอียดเบื้องต้นตามด้านล่าง หลังจากได้รับข้อมูลแล้ว ทางเจ้าหน้าที่จะติดต่อกลับค่ะ:

    Resume


    ประเภทไฟล์ที่อนุญาตให้อัพโหลด (jpg, .jpeg, .png, .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx) ขนาดไม่เกิน 25 MB.


    Personnel details
    Name *

    Sex

    Birthday *

    Day Month Year

    Tel

    E-Mail*

    Present Address

    Expected Salary

    Highest Education

    Institution:
    Major Subject:
    Grade:
    Degree:
    Year:

    Latest Experience

    Name of Company:
    Business Category:
    Location:
    Terms:

    *Employment period (m/y) – (m/y)

    Salary:

    Ability of Language

    English: / Japanese:

    Remark

    Confirmed