HR/ADMIN MANAGER (Japanese skill)


ประเภทธุรกิจ Apparel/Fashion/Accssories/
ตําแหน่ง HR/ADMIN MANAGER (Japanese skill)
เงินเดือน 30,000-50,000
สถานที่ทํางาน SUKHUMVIT 49 - BKK

Detail


คุณสมบัติ เพศชาย เพศหญิง

อายุ 28-40

ภาษา Japanese : Business Level


■Job Description :
-Allocate, find job announcements, schedule interviews and keeping documents.
-Social Security, submit an entry-exit notification Coordinate various documents of social security.
-Calculate compensation employee salary.
-Control, supervise, work with executives to develop The Company’s practices and the Company’s structure together with the management.
-Issue documents related to GA&HR work.
-Purchasing and coordinating with suppliers office equipment.
-Proceed with disbursement of various expenses of the company.
-Prepare and process documents related to foreigners working in the company.
-Take care of contract documents within the company and between the company and outside.

■Ideal Candidates:
-Graduated with a bachelor’s degree
-Able to use computers and basic programs well.
-Patience, determination, hard worker.

■Language:Japanese in Business Level, English in basic Level 
■Allowance:
– Health Check

■Working day: Mon-Fri and 1-2 Sat/ m. as per company schedule
■Office hour: 9:30-18:30

    ผู้สมัครที่สนใจ สามารถแนบเอกสาร resume สมัครมาได้เลยนะคะ หรือกรอกรายละเอียดเบื้องต้นตามด้านล่าง หลังจากได้รับข้อมูลแล้ว ทางเจ้าหน้าที่จะติดต่อกลับค่ะ:

    Resume


    ประเภทไฟล์ที่อนุญาตให้อัพโหลด (jpg, .jpeg, .png, .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx) ขนาดไม่เกิน 25 MB.


    Personnel details
    Name *

    Sex

    Birthday *

    Day Month Year

    Tel

    E-Mail*

    Present Address

    Expected Salary

    Highest Education

    Institution:
    Major Subject:
    Grade:
    Degree:
    Year:

    Latest Experience

    Name of Company:
    Business Category:
    Location:
    Terms:

    *Employment period (m/y) – (m/y)

    Salary:

    Ability of Language

    English: / Japanese:

    Remark

    Confirmed