Accounting Staff


ประเภทธุรกิจ Logistic/Warehouse
ตําแหน่ง Accounting Staff
เงินเดือน 18,000-25,000
สถานที่ทํางาน Bangkok

Detail


คุณสมบัติ เพศชาย เพศหญิง

อายุ 23-27

ภาษา English

Job description
– Processing day-to-day of account receivable and account payable transactions including their complete documentation
– Account receivable aging report and collection for outstanding
– Verify completeness and accuracy of all documents
– Ensuring all tax records anr correct and up to date
– Prepare and submit monthly VAT & Withholding Tax Report (PND.3, PND.53, PP.30)
– Assist with month-end and year-end closing
– Any other ad-hoc assignments

Qualifications
– Bachelor’s Degree of Accounting
– Experience 2-3 years in Accounting function
– Have a good knowledge in Accounting principle, taxation (VAT, WHT)
– Good command in English (reading, writing and speaking)
– Proficient in MS Office and Accounting Program (Sage 300 will be preferred)
– Knowledge in document storage

***********************************************************

สนใจลงทะเบียนสมัครงาน ฟรี!!
https://www.personnelconsultant.co.th/register_jobseeker-th

หรือรบกวนส่งเรซูเม่ (ภาษาอังกฤษ) มาที่
kanokporn@personnelconsultant.co.th / jobs@personnelconsultant.co.th

#หางาน
#หางานบริษัทญี่ปุ่น
#หางานฟรีไม่มีค่าใช้จ่าย
#จัดหางานเพอร์ซันแนลคอนซัลแตนท์
#personnelconsultant

    ผู้สมัครที่สนใจ สามารถแนบเอกสาร resume สมัครมาได้เลยนะคะ หรือกรอกรายละเอียดเบื้องต้นตามด้านล่าง หลังจากได้รับข้อมูลแล้ว ทางเจ้าหน้าที่จะติดต่อกลับค่ะ:

    Resume


    ประเภทไฟล์ที่อนุญาตให้อัพโหลด (jpg, .jpeg, .png, .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx) ขนาดไม่เกิน 25 MB.


    Personnel details
    Name *

    Sex

    Birthday *

    Day Month Year

    Tel

    E-Mail*

    Present Address

    Expected Salary

    Highest Education

    Institution:
    Major Subject:
    Grade:
    Degree:
    Year:

    Latest Experience

    Name of Company:
    Business Category:
    Location:
    Terms:

    *Employment period (m/y) – (m/y)

    Salary:

    Ability of Language

    English: / Japanese:

    Remark

    Confirmed