Receptionist & General Affairs Staff


ประเภทธุรกิจ General Trading Company
ตําแหน่ง Receptionist & General Affairs Staff
เงินเดือน 18.000-23,000
สถานที่ทํางาน Bangkok

Detail


คุณสมบัติ เพศหญิง

อายุ 24-26

ภาษา English (Business level)

Job description
– Guest Reception, Take care visitor (JST, KFT, etc.)
– Telephone Operator
– Reservations (Hotel, Air ticket, Restaurant, Golf, Car, etc.)
– Mail (Postal) arrangement (in and out letters)
– Record attendance (daily), monthly attendance, driver’s OT
– Meeting Room Schedule Control.
– Car parking card management.
– Purchasing office supplies.
– Other (as request by Senior)

Qualifications
– Female
– Age between 24-26 years old.
– Bachelor Degree
– Good Personality
– Service Mind
– Able to communicate in English
– Experience in receptionist, general affairs

Benefits
– Social insurance
– Health checkup
– Overtime pay
– Provided fund
– Company insurance
– Dental assistance
– Annual increment

***********************************************************

สนใจลงทะเบียนสมัครงาน ฟรี!!
https://www.personnelconsultant.co.th/register_jobseeker-th

หรือรบกวนส่งเรซูเม่ (ภาษาอังกฤษ) มาที่
kanokporn@personnelconsultant.co.th / jobs@personnelconsultant.co.th

#หางาน
#หางานบริษัทญี่ปุ่น
#หางานฟรีไม่มีค่าใช้จ่าย
#จัดหางานเพอร์ซันแนลคอนซัลแตนท์
#personnelconsultant

    ผู้สมัครที่สนใจ สามารถแนบเอกสาร resume สมัครมาได้เลยนะคะ หรือกรอกรายละเอียดเบื้องต้นตามด้านล่าง หลังจากได้รับข้อมูลแล้ว ทางเจ้าหน้าที่จะติดต่อกลับค่ะ:

    Resume


    ประเภทไฟล์ที่อนุญาตให้อัพโหลด (jpg, .jpeg, .png, .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx) ขนาดไม่เกิน 25 MB.


    Personnel details
    Name *

    Sex

    Birthday *

    Day Month Year

    Tel

    E-Mail*

    Present Address

    Expected Salary

    Highest Education

    Institution:
    Major Subject:
    Grade:
    Degree:
    Year:

    Latest Experience

    Name of Company:
    Business Category:
    Location:
    Terms:

    *Employment period (m/y) – (m/y)

    Salary:

    Ability of Language

    English: / Japanese:

    Remark

    Confirmed