ประเภทธุรกิจ | Trading - Electronics part |
---|---|
ตําแหน่ง | HR & Admin Staff |
เงินเดือน | 23,000-40,000THB |
สถานที่ทํางาน | Bangkok - Phromphong |
Detail
คุณสมบัติ | เพศหญิง |
---|---|
อายุ | 25-40 |
ภาษา | English : Good communicate |
■ Position: HR+Admin
■ Job description:
-Payroll
-Tax documents
-Visa and working permitt
-Order some supplies in office etc
■ Age: 25-40
■ English: Good communicate
■ Japanese: Better to have
■ Experience: more than 2-3 years in HR , Visa & work permit , Payroll job
**They are looking for a person who can work immediately**
**Prefer have experience of Payroll, VISA and Working permit**
■ Basic salary: 23,000-40,000
■ Benefits: Social insurance / private insurance
Company burden of personal income tax, transportation expenses 1,000 THB /month,
telephone allowance 1,500 THB / month,
New Year party, polo shirt payment, employee trip (once every two years)
■ Work location:
UBCⅡ Tower, 4 minutes walk from BTS From BTS PhromPhong station
■ Working hours : Mon-Fri 8: 30-17: 30
■ Interview method: interview is in the office.
More detail / send resume : khanittha@pcmt.in.th
**********************
พิเศษ‼️ สำหรับผู้ที่ลงทะเบียนเพียง10,000 ท่านแรก
ฟรี!! การทดสอบ PROGOS Business English Speaking Test Online From Japan!!
มาตรฐานสากล CEFR
รายละเอียดเพิ่มเติม https://www.personnelconsultant.co.th/thai/news-th/48680