VESSEL COST CONTROL OFFICER (เจ้าหน้าที่ควบคุมต้นทุนเรือ)/อายุไม่เกิน 26 ปี/ประสบการณ์ 2 ปีขึ้นไป/สื่อสารภาษาอังกฤษได้ดี


ประเภทธุรกิจ MARITIME, TRANSPORTATION OF UNPACKED CAR AND CONSTRUCTION MACHINERY.
ตําแหน่ง VESSEL COST CONTROL OFFICER (เจ้าหน้าที่ควบคุมต้นทุนเรือ)
เงินเดือน 18000-25000
สถานที่ทํางาน อโศก กทม.

Detail

- Coordination with vessels, agents, NYK Overseas office for both Sale PIC and Operational issues. - High responsibility, enthusiastic working, logical thinking, excellent communication and management skills, and service minded. - Able to work independently under pressure and produce accurate reports, meet deadlines. - Can travel both up-country and overseas when necessary/requested. - Monitor Cost accruals registered in the system (which created by company) by the agents in line with cost estimated - Achieve cost savings through cost checking


คุณสมบัติ เพศชาย เพศหญิง

อายุ 23-26

ภาษา Fluent communication skills of English (both writing & speaking)

VESSEL COST CONTROL OFFICER (เจ้าหน้าที่ควบคุมต้นทุนเรือ)

Responsibilities :

– Coordination with vessels, agents, NYK Overseas office for both Sale PIC and Operational issues.
– High responsibility, enthusiastic working, logical thinking, excellent communication and management skills, and service minded.
– Able to work independently under pressure and produce accurate reports, meet deadlines.
– Can travel both up-country and overseas when necessary/requested.
– Monitor Cost accruals registered in the system (which created by company) by the agents in line with cost estimated
– Achieve cost savings through cost checking

Qualified applicants must satisfy the following criteria:
+ Male or Female
+ Age 23 – 25 years old, with working experience at least 2 years in Shipping Business, RORO business is preferred (If).
+ Bachelor’s Degree of Business/Logistics or related field; major International Logistics is advantage.
+ Working knowledge on vessel cost control and cost calculation are preferred.
+ Fluent communication skills of English (both writing & speaking)
+ Computer literate in MS office package; especially MS Excel, Office 365 and share point
+ High Responsibility, Well Planning & Organizing, Proactive, Problem Solving, Time Management and Team Work
+ Be able to work under pressure

สวสดิการ
-ประกันสังคม
-กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
-โบนัสปีละ 2 ครั้ง
-ค่ารักษาพยาบาล
-ค่าตัดแว่น
-ทำฟัน
-ประกันชีวิต
-ตรวจสุขภาพประจำปี

ธุรกิจบริษัท : MARITIME, TRANSPORTATION OF UNPACKED CAR AND CONSTRUCTION MACHINERY.
ที่อยู่ : อโศก กทม.
วัน-เวลาทำงาน : วันจันทร์-วันศุกร์ เวลา 08.30-17.30 น.

สอบถามข้อมูลเพิ่มเติม ติดต่อพนารัตน์ โทร 081-902096 หรือส่งประวัติมาที่ phanarat@personnelconsultant.co.th

    ผู้สมัครที่สนใจ สามารถแนบเอกสาร resume สมัครมาได้เลยนะคะ หรือกรอกรายละเอียดเบื้องต้นตามด้านล่าง หลังจากได้รับข้อมูลแล้ว ทางเจ้าหน้าที่จะติดต่อกลับค่ะ:

    Resume


    ประเภทไฟล์ที่อนุญาตให้อัพโหลด (jpg, .jpeg, .png, .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx) ขนาดไม่เกิน 25 MB.


    Personnel details
    Name *

    Sex

    Birthday *

    Day Month Year

    Tel

    E-Mail*

    Present Address

    Expected Salary

    Highest Education

    Institution:
    Major Subject:
    Grade:
    Degree:
    Year:

    Latest Experience

    Name of Company:
    Business Category:
    Location:
    Terms:

    *Employment period (m/y) – (m/y)

    Salary:

    Ability of Language

    English: / Japanese:

    Remark

    Confirmed