รหัสบริษัทลูกค้า: 28315
Detail
【Job Description】
- Contact the customer (maker) about the quality problems before production including problems in the process and complaint
- Follow up defects in the process and join with the team to investigation root cause and prevention
- Responsible for support Audit Process
- Manage new model Audit and Customer Annual Audit
- Manage PPAP Documents such as PFD, PFMEA
- Responsible for Internal NCR and Customer NCR
【Qualification】
- Male / Female
- Age 30-40
- Good command of spoken / wirtten / read in English
- Bachelor degree (engineering related)
- Experience of QA in the company Tier 1
- Salary basic 35,000-48,000 baht
【Allowance & Benefit】
- Social insurance
- Cost of living
- Transportation support
- Full attendance
- Uniform
- Annual leave
- The company provides shuttle services along designated routes
- Bonus
【Working Hour】
- จันทร์ - ศุกร์ และเสาร์เว้นเสาร์ 8:30-17:30
ประเภทธุรกิจ | 【MFG】Automotive Parts|自動車部品 |
สายงานที่เกี่ยวข้อง | |
เงินเดือน | 35,000THB~48,000THB |
สถานที่ทํางาน | Samutprakarn|サムットプラカン |
สถานีรถไฟฟ้าใกล้เคียง | - |
นิคมอุตสาหกรรม | - |
เพศ | Any/どちらでも |
อายุ | 30~40 |
ภาษา |
English: 社内会話可能|Intermediate Thai: 母語|Native |