รหัสบริษัทลูกค้า: 31122
Detail
【Job Description】
- Assigned to main team member of overseas project
- Coordinate with IT Manager (Japanese 1, Thai 1) in overseas project
- Coordinate with relevant departments (Both internal and external)
- Helpdesk IT Support to customers (base in Chonburi, Ayuthaya, Rayong, Samutprakakarn, etc.)
【Qualification】
- Male
- Fresh graduates but 1-2 Experienced Candidate is also welcome
- Age not over 25
- Bachelor's degree in IT related field (Basic IT knowledge is needed)
- Good command of spoken and written English
- Able to visit customers' site in up-country & overseas business trip
- Logical thinking skill
【Allowance & Benefit】
- Overtime
- No hybrid, No WFH
- Social Security Fund
- Group Health Insurance (No Provident Fund)
- Business Trip Allowance
- Annual Bonus (up to company's performance & personal evaluation)
- Other Allowance ; Transportation, Health Care, Diligence (Pay with Salary)
【Working Hour】
Monday - Friday, 9:00- 17:30 (Lunch Break 12:00-13:00)
ประเภทธุรกิจ | 【NonMFG】Telecommunications|通信 |
สายงานที่เกี่ยวข้อง | IT-System Engineer|システムエンジニア |
เงินเดือน | 20,000THB~25,000THB |
สถานที่ทํางาน | Bangkok|バンコク |
สถานีรถไฟฟ้าใกล้เคียง | BTS Phrom Phong |
นิคมอุตสาหกรรม | |
เพศ | Any/どちらでも |
อายุ | 22~25 |
ภาษา |
English: 説明まで十分可能|Business Thai: 母語|Native |