10.06.2025

General Affairs Related Operation ( / Bangkok / BTS Chit Lom)

รหัสบริษัทลูกค้า: 31505

Detail

【Job Description】
-Handle all administration, Visa, work permit
-Apply visa, work permit, and 90 days report for expatriate staffs and foreign staff, Non-B visa
-Filing, sending government document such as DBD, Revenue, SSO and etc.
-Manage contract for building, company car, maids
-Manage and support office maintenance, inventories, welfare and benefits, purchasing office supplies and equipment.
-Arrange and Prepare materials for Shareholders Meetings
-Handle communication service providers for renew contracts
-Coordinate office maintenance, cleanliness, and repairs
-Manage document control, including incoming/outgoing mails, important forms (e.g. Share certificates), duty stamps, and postage stamps
-Coordinate with government agencies and external partners as required
-Other tasks assigned in related jobs

【Qualification】
-Bachelor’s degree (or Master degree) in Business Administration, Business Communication, Political Science, Economics, Commerce, Law, or related field
-1-3 years experiences in administrative or office management role
-Proficient in Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint)
-English communication skill preferable (speaking, understanding and writing)

【Allowance & Benefit】
-ทดลองงาน 4 เดือน
-กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
-ประกันชีวิต
-ค่าทำฟัน
-ประกันสุขภาพ
-โบนัสตามผลประกอบการ
-โอที
-ปรับเงินเดือนทุกปี
-พักร้อนปีแรก 7 วัน
-ท่องเที่ยงประจำปี
-อบรม สัมนา

【Working Hour】
Monday - Friday 8:00-17:00
พัก 11.30-12.30

ประเภทธุรกิจ 【NonMFG】Securities Company|証券・投資銀行
【NonMFG】Bank|銀行
สายงานที่เกี่ยวข้อง General Affairs-Administrator|総務
General Affairs-HR / Personnel|人事
เงินเดือน 15,000THB~20,000THB
สถานที่ทํางาน Bangkok|バンコク
สถานีรถไฟฟ้าใกล้เคียง BTS Chit Lom
นิคมอุตสาหกรรม -
เพศ Any/どちらでも
อายุ 22~27
ภาษา English: 社内会話可能|Intermediate
Thai: 母語|Native