รหัสบริษัทลูกค้า: 31505
Detail
【Job Description】
-Handle all administration, Visa, work permit
-Apply visa, work permit, and 90 days report for expatriate staffs and foreign staff, Non-B visa
-Filing, sending government document such as DBD, Revenue, SSO and etc.
-Manage contract for building, company car, maids
-Manage and support office maintenance, inventories, welfare and benefits, purchasing office supplies and equipment.
-Arrange and Prepare materials for Shareholders Meetings
-Handle communication service providers for renew contracts
-Coordinate office maintenance, cleanliness, and repairs
-Manage document control, including incoming/outgoing mails, important forms (e.g. Share certificates), duty stamps, and postage stamps
-Coordinate with government agencies and external partners as required
-Other tasks assigned in related jobs
【Qualification】
-Bachelor’s degree (or Master degree) in Business Administration, Business Communication, Political Science, Economics, Commerce, Law, or related field
-1-3 years experiences in administrative or office management role
-Proficient in Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint)
-English communication skill preferable (speaking, understanding and writing)
【Allowance & Benefit】
-ทดลองงาน 4 เดือน
-กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
-ประกันชีวิต
-ค่าทำฟัน
-ประกันสุขภาพ
-โบนัสตามผลประกอบการ
-โอที
-ปรับเงินเดือนทุกปี
-พักร้อนปีแรก 7 วัน
-ท่องเที่ยงประจำปี
-อบรม สัมนา
【Working Hour】
Monday - Friday 8:00-17:00
พัก 11.30-12.30
ประเภทธุรกิจ |
【NonMFG】Securities Company|証券・投資銀行 【NonMFG】Bank|銀行 |
สายงานที่เกี่ยวข้อง |
General Affairs-Administrator|総務 General Affairs-HR / Personnel|人事 |
เงินเดือน | 15,000THB~20,000THB |
สถานที่ทํางาน | Bangkok|バンコク |
สถานีรถไฟฟ้าใกล้เคียง | BTS Chit Lom |
นิคมอุตสาหกรรม | - |
เพศ | Any/どちらでも |
อายุ | 22~27 |
ภาษา |
English: 社内会話可能|Intermediate Thai: 母語|Native |