รหัสบริษัทลูกค้า: 31506
Detail
【Job Description】
-Provide IT support and basic troubleshooting issues
-Manage user access (password, email, system access) and ensure data protection
-Perform daily data backups to cloud storage and external storage devices
-Update software list and systems to ensure efficiency and security
-Manage and monitor IT equipment, including notebooks, PCs, printers, and media devices
-Coordinate with external vendors for IT related services and maintenance contracts
-Prepare and submit IT security and related reports as required by the organization
-Assist in IT equipment for organization
-Purchase IT equipment for organization
-Other tasks assigned in related job
【Qualification】
-Bachelor’s degree (or Master degree) in Computer Science, Information Technology, or a related field
-New graduate or few years experiences in IT administration-
-Basic knowledge of hardware, software
-Willingness to learn and adapt to new technologies and tools
-English communication skill preferable (speaking, understanding and writing)
【Allowance & Benefit】
-ทดลองงาน 4 เดือน
-กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
-ประกันชีวิต
-ค่าทำฟัน
-ประกันสุขภาพ
-โบนัสตามผลประกอบการ
-โอที
-ปรับเงินเดือนทุกปี
-พักร้อนปีแรก 7 วัน
-ท่องเที่ยงประจำปี
-อบรม สัมนา
【Working Hour】
Monday - Friday 8:00-17:00
พัก 11.30-12.30
ประเภทธุรกิจ |
【NonMFG】Securities Company|証券・投資銀行 【NonMFG】Bank|銀行 |
สายงานที่เกี่ยวข้อง |
IT-Technical Support|テクニカルサポート IT-Help Desk/IT Support|ヘルプデスク |
เงินเดือน | 15,000THB~20,000THB |
สถานที่ทํางาน | Bangkok|バンコク |
สถานีรถไฟฟ้าใกล้เคียง | BTS Chit Lom |
นิคมอุตสาหกรรม | - |
เพศ | Any/どちらでも |
อายุ | 21~27 |
ภาษา |
English: 社内会話可能|Intermediate Thai: 母語|Native |