รหัสบริษัทลูกค้า: 31507
Detail
【Job Description】
Covering both General Administration and IT Administration and other tasks needed in related job.
-Handle all administration, Visa, work permit
-Apply visa, work permit, and 90 days report for expatriate staffs and foreign staff, Non-B visa
-Filing, sending government document such as DBD, Revenue, SSO and etc.
-Manage contract for building, company car, maids
-Manage and support office maintenance, inventories, welfare and benefits, purchasing office supplies and equipment.
-Arrange and Prepare materials for Shareholders Meetings
-Handle communication service providers for renew contracts
-Coordinate office maintenance, cleanliness, and repairs
-Manage document control, including incoming/outgoing mails, important forms (e.g. Share certificates), duty stamps, and postage stamps
-Coordinate with government agencies and external partners as required
-Provide IT support and basic troubleshooting issues
-Manage user access (password, email, system access) and ensure data protection
-Perform daily data backups to cloud storage and external storage devices
-Update software list and systems to ensure efficiency and security
-Manage and monitor IT equipment, including notebooks, PCs, printers, and media devices
-Coordinate with external vendors for IT related services and maintenance contracts
-Prepare and submit IT security and related reports as required by the organization
-Assist in IT equipment for organization
-Purchase IT equipment for organization
【Qualification】
-Bachelor’s degree (or Master degree) in Business Administration, Economics, Commerce, Law, Business Communication, Political Science, Computer Science, Information Technology, etc.
-Over 5 years experiences in administrative or office management role
-Proficient in Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint)
-English communication skill (speaking, understanding and writing)
【Allowance & Benefit】
-ทดลองงาน 4 เดือน
-กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
-ประกันชีวิต
-ค่าทำฟัน
-ประกันสุขภาพ
-โบนัสตามผลประกอบการ
-โอที
-ปรับเงินเดือนทุกปี
-พักร้อนปีแรก 7 วัน
-ท่องเที่ยงประจำปี
-อบรม สัมนา
【Working Hour】
Monday - Friday 8:00-17:00
พัก 11.30-12.30
ประเภทธุรกิจ |
【NonMFG】Securities Company|証券・投資銀行 【NonMFG】Bank|銀行 |
สายงานที่เกี่ยวข้อง |
General Affairs-Administrator|総務 IT-Technical Support|テクニカルサポート General Affairs-HR / Personnel|人事 IT-Help Desk/IT Support|ヘルプデスク |
เงินเดือน | 30,000THB~35,000THB |
สถานที่ทํางาน | Bangkok|バンコク |
สถานีรถไฟฟ้าใกล้เคียง | BTS Chit Lom |
นิคมอุตสาหกรรม | - |
เพศ | Any/どちらでも |
อายุ | 27~35 |
ภาษา |
English: 社内会話可能|Intermediate Thai: 母語|Native |