รหัสบริษัทลูกค้า: 31739
Detail
【Job Description】
- Handle inquiries and communication with overseas customers
- Prepare and send quotations to clients
- Enter purchase orders (POs) into the company system for further processing
- Coordinate with internal departments to ensure timely delivery of products
- Assist with translation and interpretation during meetings with Japanese headquarters
【Qualification】
- Any gender, aged 25–30 years
- Bachelor’s degree in Business Administration (Marketing) or related fields
- Experience in import/export business is preferred
- Proficient in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Good communication skills in English and Japanese (minimum JLPT N3 level)
【Allowance & Benefit】
Probation 119 days
- Group Health Insurance (OPD, IPD, Dental)
- Provident Fund
- Diligent allowance
- Annual leave after probation
- Bonus [Not guarantee, average 2-3 months on December]
- Others
* No shuttle bus
【Working Hour】
08:00 – 17:00, Monday – Friday and some Saturday depends on company calendar
ประเภทธุรกิจ | 【MFG】Steel/Metal|鉄鋼・金属 |
สายงานที่เกี่ยวข้อง | Sales-Customer Service|カスタマーサービス |
เงินเดือน | 30,000THB~40,000THB |
สถานที่ทํางาน | Rayong|ラヨン |
สถานีรถไฟฟ้าใกล้เคียง | - |
นิคมอุตสาหกรรม | - |
เพศ | Any/どちらでも |
อายุ | 25~30 |
ภาษา |
Japanese: 社内会話可能|Intermediate Thai: 母語|Native |