04.07.2025

Customer Service (Japanese-Speaking, Overseas)/Rayong

รหัสบริษัทลูกค้า: 31739

Detail

【Job Description】
- Handle inquiries and communication with overseas customers
- Prepare and send quotations to clients
- Enter purchase orders (POs) into the company system for further processing
- Coordinate with internal departments to ensure timely delivery of products
- Assist with translation and interpretation during meetings with Japanese headquarters

【Qualification】
- Any gender, aged 25–30 years
- Bachelor’s degree in Business Administration (Marketing) or related fields
- Experience in import/export business is preferred
- Proficient in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Good communication skills in English and Japanese (minimum JLPT N3 level)

【Allowance & Benefit】
Probation 119 days
- Group Health Insurance (OPD, IPD, Dental)
- Provident Fund
- Diligent allowance
- Annual leave after probation
- Bonus [Not guarantee, average 2-3 months on December]
- Others
* No shuttle bus

【Working Hour】
08:00 – 17:00, Monday – Friday and some Saturday depends on company calendar

ประเภทธุรกิจ 【MFG】Steel/Metal|鉄鋼・金属
สายงานที่เกี่ยวข้อง Sales-Customer Service|カスタマーサービス
เงินเดือน 30,000THB~40,000THB
สถานที่ทํางาน Rayong|ラヨン
สถานีรถไฟฟ้าใกล้เคียง -
นิคมอุตสาหกรรม -
เพศ Any/どちらでも
อายุ 25~30
ภาษา Japanese: 社内会話可能|Intermediate
Thai: 母語|Native