รหัสบริษัทลูกค้า: 31830
Detail
【Job Description】
- Review store lease agreements, translate into English and submit to headquarters.
- Manage contracts and related documents (e.g. organize contracts and related documents in google drive).
- Manage contract renewal calendar. Renew leasing contract without missing renewal timings.
- NDA contract management.
- Confirm landlord information at the Land Department.
- Maintenance
-Create workflows application in workflow system
-Coordinate with suppliers
-Assist with mall entry permit applications.
- Other tasks as assigned
【Qualification】
- Gender: Male or Female
- 25 years old and Above
- Education: Bachelor's Degree or higher in any field.
- Experience: Prior experience in contract document management and law-related document management and will be given special consideration.
- Fluent in English (reading, writing, listening)
- Negotiation skill
【Allowance & Benefit】
- OT
- Social security
- Annual health check
- Bonus
【Working Hour】
Mon-Fri : 08.30-17.30
ประเภทธุรกิจ | 【NonMFG】Food Service|フードサービス |
สายงานที่เกี่ยวข้อง | General Affairs-Legal/Compliance Officer|リ-ガルオフィサー |
เงินเดือน | 30,000THB~38,000THB |
สถานที่ทํางาน | BKK Central|バンコク中央 |
สถานีรถไฟฟ้าใกล้เคียง | BTS Phrom Phong |
นิคมอุตสาหกรรม | - |
เพศ | Any/どちらでも |
อายุ | 25~35 |
ภาษา |
English: 説明まで十分可能|Business Japanese: 名前程度|Non Thai: 母語|Native |