รหัสบริษัทลูกค้า: 32510
Detail
【Job Description】
-Assist in the development and implementation of strategies to grow the service business
-Visualize and maintain skill maps for service engineers
-Manage and operate service training programs
-Support the Service Manager in day-to-day operations and planning
-Other assigned tasks
【Benefit】
-Performance-based bonus
-Provident fund
-Social security
-Annual health check-up
-Annual salary adjustment based on company performance
-Group life insurance
-Medical allowance
-Employee uniform
-Lunch allowance: THB 1,500 per month
-Travel allowance: THB 2,500 per month
-Additional support for family needs, such as children’s education fund
-Training and development programs to enhance employee skills and knowledge
-Language proficiency allowance (after 119-day probation period)
N2 = 2,000
N3 = 1,500
N4 = 1,000
【Working Hour】
Mon. - Fri. 8:30-17:30
ประเภทธุรกิจ |
【MFG】Machinery|機械関連 【TRD】Machinery|機械関連 |
สายงานที่เกี่ยวข้อง |
Engineer - Engineer|エンジニア Engineer(MFG)-Maintenance|メンテナンス General Affairs-HR / Personnel|人事 Sales-Business Development|ビジネスディベロプメント |
เงินเดือน | 40,000THB~60,000THB |
สถานที่ทํางาน | Bangkok|バンコク |
สถานีรถไฟฟ้าใกล้เคียง | MRT Hua Mak |
นิคมอุตสาหกรรม | - |
เพศ | Any/どちらでも |
อายุ | 30~40 |
ภาษา |
English: 社内会話可能|Intermediate Thai: 母語|Native |