21.11.2025

HR and Labor Staff (Food / Retail)

รหัสบริษัทลูกค้า: 32788

Detail

【Job Description】
⎼ Administer employee benefits, including group insurance and related claims processing
⎼ Manage and execute monthly payroll processes and compensation administration.
⎼ Support the implementation and coordination of the employee performance appraisal system.
⎼ Ensure compliance with all relevant labor laws and regulations, with an advantage in the Retail or Food & Beverage sector
⎼ Other related tasks as assigned

【Qualification】
⎼ Thai nationality
⎼ Any gender
⎼ Age: 25-35 yeras old
⎼ Experience in a HR or Labor Relations role
⎼ Knowledge of benefits administration, payroll, and performance management

【Allowance & Benefit】
⎼ Social Insurance
⎼ Bonus

【Working Hour】
⎼ The standard work schedule is Monday to Friday (5 days per week) with 104 days off per year, following the company calendar.
⎼ Office hours are from 9:00 AM to 6:00 PM, including a one-hour lunch break (8 working hours).

ประเภทธุรกิจ 【NonMFG】Super Market|スーパー・アウトレットモール
สายงานที่เกี่ยวข้อง General Affairs-HR / Personnel|人事
General Affairs-Legal/Compliance Officer|リ-ガルオフィサー
เงินเดือน 20,000THB~30,000THB
สถานที่ทํางาน Bangkok|バンコク
สถานีรถไฟฟ้าใกล้เคียง BTS Phaya Thai
นิคมอุตสาหกรรม -
เพศ Any/どちらでも
อายุ 25~35
ภาษา English: Elementary|簡単な日常会話が可能
Japanese: ―
Thai: Native|母語