รหัสบริษัทลูกค้า: 32916
Detail
【Job Description】
- Manage the overall office administration for the Thai subsidiary of a company expanding F&B restaurants globally.
⎼ Handle the application and renewal of VISA/Work Permits for foreign staff (Japanese & Myanmar)
⎼ Procure office supplies and manage inventory
⎼ Oversee office lease renewal and search for properties for new store openings
⎼ Process the renewal of the Alcohol License (ใบอนุญาตขายสุรา)
⎼ Other related tasks as assigned
【Qualification】
⎼ Bachelor's Degree
⎼ English proficiency at a Internal conversational level or higher
⎼ Prior experience in General Affairs (GA)
【Allowance & Benefit】
- SSO
- Perfect attendance 250 THB/Week
- Transportation: 1,000 THB
- Bonus & Raise salary: Depends on the performance
【Working Hour】
9:00-18:00
Mon-Fri
| ประเภทธุรกิจ | 【NonMFG】Food Service|フードサービス |
| สายงานที่เกี่ยวข้อง | General Affairs-Administrator|総務 |
| เงินเดือน | 30,000THB~50,000THB |
| สถานที่ทํางาน | Bangkok|バンコク |
| สถานีรถไฟฟ้าใกล้เคียง | BTS Asok |
| นิคมอุตสาหกรรม | - |
| เพศ | Female/女性 |
| อายุ | 25~35 |
| ภาษา |
English: Intermediate|一般的な会話・説明が可能 Japanese: ― Thai: Native|母語 |