รหัสบริษัทลูกค้า: 32952
Detail
【Job Description】
-Responsible for taking care of customer needs, orders and communicating and promoting MISUMI products and services to customers in each group under responsibility.
-Approach new registration customer, non-active customer via telemarketing, LINE and email
-Web activity follows up for customers in responsibility to get orders.
-Maintains good customer relationships to get a strong rapport and provide them the service transaction and product knowledge
-Immediately take care of all serious issues and problems
-Corporate with related teams to solve customer problems and improve service.
【Qualification】
-Age 23-30 years old
-Experience minimum 2 yrs.
-Have experience in Tele sales / Customer Service for 2-3 years or more.
-Able to use basic computer such as Excel and Typing
-Have a positive mindset, service mind and can endure pressure
-Have good communication skills such as voice and emotion management
-Have responsibility and working plan
-Be committed and consistent to achieving the goals
-If can write and read English will be a plus but not necessary
【Allowance & Benefit】
- ค่ารักษาพยาบาล
- ค่ารักษาพยาบาลของครอบครัว
- ค่าภาษา
- ค่าอาหารกลางวัน
- เบี้ยขยัน
- ยูนิฟอร์ม
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- โบนัส
- อื่นๆตามโครงสร้างบริษัท
【Working Hour】
Monday - Friday 9.00-18.00
| ประเภทธุรกิจ |
【MFG】FA/Robotics/IoT|ファクトリーオートメーション・ロボティクス・IoT 【TRD】Equipment/Tool/Nut/Screw|工具 【TRD】FA/Robotics/IoT|ファクトリーオートメーション・ロボティクス・IoT |
| สายงานที่เกี่ยวข้อง |
Sales-Customer Service|カスタマーサービス Sales-Telesales|テレセールス Sales-Sales Coordinator|営業事務 |
| เงินเดือน | 18,000THB~30,000THB |
| สถานที่ทํางาน | Rayong|ラヨン |
| สถานีรถไฟฟ้าใกล้เคียง | - |
| นิคมอุตสาหกรรม | Eastern Seaboard Industrial Estate(Rayong) |
| เพศ | Any/どちらでも |
| อายุ | 23~30 |
| ภาษา |
English: Elementary|簡単な日常会話が可能 Japanese: ― Thai: Native|母語 |